събота, 24 юни 2017 г.

Албум-камера

Здравейте приятели :)
Отдавна не съм публикувала нищо,но не защото не съм творяла,а защото покрай децата,хубавото време, и любимото хоби,не ми остава време да пиша. 
Но обещавам да се поправя :)


Hello friends :) I have not published anything for a long time, but not because I did not work, but because children, nice weather and my favorite hobby do not have time to write. But I promise to fix it :)

И така в няколко публикации ще ви покажа едни три албумчета ,които направих в последно време. 
Ето го и първото :)
Него изработих по идея и клип на една девойка в you tube.
Много ми хареса идеята и това,че е разчупено ,различно ,интересно.И така то се превърна и в интересен подарък за третия рожден ден на една малка принцеса.
Албумчето е изцяло направено от картон и дизайнерска хартия.
Кутията ,която имитира фотоапарат също е изработена от картон.


So in several publications I will show you three albums that I have made lately. Here is the first :) I worked on the idea and video of a girl in you tube. I really liked the idea that it was broken, different, interesting.And so it has become an interesting gift for the little birthday of a little princess.
The album is made entirely of cardboard and design paper. The camera that mimics a camera is also made of cardboard.

Определено това стана едно от любимите ми албумчета :)
Надявам се и на вас да ви хареса.
Поздрави: Гери


Definitely this became one of my favorite albums :) I hope you like it too. Greetings: Gerry










Няма коментари:

Публикуване на коментар